Novinky u reklamací v roce 2022
Rok 2022 přinese i důležité novinky v oblasti reklamací. Pojďte prozkoumat, o jaké změny se jedná, jaké úpravy lhůt a podmínek na uplatnění vad to přinese.
Rok 2022 přinese i důležité novinky v oblasti reklamací. Pojďte prozkoumat, o jaké změny se jedná, jaké úpravy lhůt a podmínek na uplatnění vad to přinese.
Ať už si koupíte psa, kočku nebo andulku, je dobré vědět, co dělat v případě, když u nich zjistíte zdravotní problémy nebo vady. Pojďte si přečíst, podle jakých pravidel postupovat a jak taková reklamace může vypadat.
Výstižné shrnutí toho, jaké možnosti máte, když po několika měsících užívání výrobku zjistíte, že se nejedná o originál, ale o padělek.
Znáte to. Cukrářce jste sdělili vaši přesnou představu o podobě dortu a nezapomněli jste ani na sdělení, že dort nesmí obsahovat ořechy, protože jste na ně alergičtí. Pak si jdete dort vyzvednout a zjistíte, že v dortu je ořechová nádivka.
Jak postupovat, když v pozici spotřebitele reklamujete zboží zakoupené v obchodě? Do kdy musí prodávající reklamaci vyřídit?
Víte, jaké máte v pozici spotřebitele možnosti, když prodejce zamítne vaši reklamaci, resp. uplatnění práva z vadného plnění u zakoupeného zboží?
Nenechte si uniknout žadnou novinku - krátkou zprávu o nových článcích na portálu Právo pro všechny vám rádi zašleme.
Odeslali jsme Vám potvrzovací e-mail