Jak reklamovat padělek zakoupený v obchodě?
Výstižné shrnutí toho, jaké možnosti máte, když po několika měsících užívání výrobku zjistíte, že se nejedná o originál, ale o padělek.
Výstižné shrnutí toho, jaké možnosti máte, když po několika měsících užívání výrobku zjistíte, že se nejedná o originál, ale o padělek.
Znáte to. Cukrářce jste sdělili vaši přesnou představu o podobě dortu a nezapomněli jste ani na sdělení, že dort nesmí obsahovat ořechy, protože jste na ně alergičtí. Pak si jdete dort vyzvednout a zjistíte, že v dortu je ořechová nádivka.
Jak postupovat, když v pozici spotřebitele reklamujete zboží zakoupené v obchodě? Do kdy musí prodávající reklamaci vyřídit?
Víte, jaké máte v pozici spotřebitele možnosti, když prodejce zamítne vaši reklamaci, resp. uplatnění práva z vadného plnění u zakoupeného zboží?
Nenechte si uniknout žadnou novinku - krátkou zprávu o nových článcích na portálu Právo pro všechny vám rádi zašleme.
Odeslali jsme Vám potvrzovací e-mail