spotřebitel

Filtrujte články

14. 1. 2025

Jak na úspěšné reklamace? Tipy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Jak řešit spory s neochotnými či dokonce nepoctivými podnikateli bez zbytečných starostí a soudů? V tomto článku vám představíme efektivní způsoby, jak se domoci spravedlnosti. Poradíme, na koho se obrátit a jak v jednotlivých případech postupovat. 

519 hodnocení
7. 12. 2023

Hromadné žaloby se blíží. Měly by posílit pozici spotřebitele i zrychlit řízení

V srpnu tohoto roku vláda schválila návrh zákona o hromadném občanském soudním řízení, jehož cílem je vymáhání většího množství spotřebitelských nároků v jediném řízení. Jak to bude v praxi vypadat ​​a s jakými změnami počítat? V tomto článku najdete vše, co o této novince potřebujete vědět.

515 hodnocení
10. 7. 2019

Odmítli Vám po vybalení zboží uznat vrácení ve lhůtě 14 dnů kvůli hygienickým důvodům?

Při koupi na dálku máte nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dnů, ale jsou i situace, kdy to možné není. Jedním z nich jsou hygienické důvody. Kdy lze reálně ze strany prodejce tuto výjimku z odstoupení od smlouvy využít a kdy naopak dochází k jejímu zneužívání?

26 hodnocení

Nenašli jste, co jste hledali?